Brandul Focus Media Outdoor câștigă teren la Otopeni în urma licitației din august pentru spațiile publicitare din aeroport
- Andreea Carina Vasile
- Aug 21
- 1 min read
Într-o eră în care vizibilitatea brandului face diferența dintre notorietate și anonimat, grupul Excellence Media Production – Focus Media Outdoor, o importantă companie de publicitate outdoor, se impune ca un jucător strategic în piața de publicitate OOH (out-of-home) din România.
Prin poziționarea sa de excepție în cadrul celui mai important nod aerian al țării – Aeroportul Henri Coandă – Otopeni, grupul devine un reper pentru brandurile care doresc expunere premium în zone cu trafic intens.
În urma licitației organizate pe 20 august de Bursa Română de Mărfuri (BRM), în numele Companiei Naționale Aeroporturi București (CNAB), Excellence Media a adjudecat 11 din cele 14 spații publicitare outdoor disponibile, consolidându-și astfel poziția de lider în domeniul outdoor advertising România.
Aceste spații se adaugă celor 5 adjudecate în martie 2025 de către Focus Media, partener strategic în rețeaua de panouri publicitare din aeroport, oferind clienților o soluție completă de promovare OOH în puncte de interes național și internațional.







Comments